איך קלאודוויז שינתה את חוויית השימוש באחסון אתרים עבור סיגמא דיגיטל והובילה לשיפור של 40% בביצועי האתרים

לקוח קלאודוויז משנת: 2019

תאריך פרסום: 04/02/2025

סיגמא דיגיטל היא סוכנות שיווק דיגיטלי המספקת פתרונות מלאים לעסקים בתחום השיווק המקוון, בדגש על בניית אתרים, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) וניהול קמפיינים ברשתות החברתיות. החברה מתמקדת במתן שירותים מותאמים אישית ללקוחותיה, עם דגש על חוויית משתמש, זמני טעינה מהירים, ושיפור ביצועים טכנולוגיים באתרי לקוחותיה.

בשיחה עם יעל קוטלר, מנהלת התפעול בסיגמא דיגיטל, דיברנו על האתגרים שעמדו בפני הסוכנות, המעבר לקלאודוויז והשפעתו על הצלחתם העסקית.

 

מהם קהל היעד שלכם ומה תפקידך בסוכנות?

יעל: קהל היעד שלנו מורכב בעיקר מעסקים קטנים ובינוניים, בעיקר חברות מסחר מקוון (איקומרס), נותני שירותים ועסקים מקומיים שרוצים לשפר את הנוכחות הדיגיטלית שלהם. המטרה שלנו היא לייצר אתרי אינטרנט איכותיים שמושכים לקוחות פוטנציאליים, מעודדים אינטראקציה עם האתר ומובילים להמרות.

במסגרת תפקידי, אני אחראית על הניהול הטכני של האתרים: טיפול בבעיות טכניות, ניהול האחסון, שיפור זמני הטעינה והתממשקות עם מערכות שיווק דיגיטלי כמו מערכות אוטומציה לדיוור וניתוח התנהגות גולשים.

 

אילו בעיות נתקלתם בהן לפני שהתחלתם להשתמש בקלאודוויז?

יעל: אחת הבעיות הכי גדולות הייתה זמני טעינה ארוכים, במיוחד בשעות עומס. האתרים שלנו מכילים תכנים מורכבים – מאמרים, תמונות, דפי מוצרים באיקומרס – ושרתים אחרים פשוט לא הצליחו לעמוד בעומסים האלו.

במקרים מסוימים האתרים היו קורסים בזמני עומס, והלקוחות שלנו התלוננו על כך שהאתר שלהם לא זמין בדיוק כשהיו צריכים אותו. מעבר לכך, שירותי תמיכה שסיפקו הפתרונות הקודמים שלנו היו איטיים מאוד. כשהאתר היה נופל, היינו יכולים להמתין שעות עד שמישהו היה מטפל בבעיה, וזה כמובן פגע גם בשירות שלנו מול הלקוחות.

 

איך גיליתם את קלאודוויז ומה גרם לכם לעבור אליהם?

יעל: הגענו לקלאודוויז בעקבות המלצה חמה מקולגה בתעשייה, שגם היא מנהלת אתרים תובעניים מבחינת ביצועים. לאחר מחקר קצר הבנו שהפלטפורמה של קלאודוויז עונה על רוב הדרישות שלנו: הם מספקים שירותים מבוססי ענן, תומכים במספר ספקי תשתית (כמו DigitalOcean ו-AWS), ומציעים ממשק ניהול פשוט לתפעול.

אחד היתרונות הבולטים מבחינתנו היה תמיכה 24/7. זה הבטיח לנו שברגע שתהיה תקלה, נוכל לקבל מענה מיידי ולא להמתין שעות עד לפתרון הבעיה.

 

אילו פתרונות אחסון השתמשתם בהם קודם, ולמה הם לא התאימו לצרכים שלכם?

יעל: עבדנו בעבר עם כמעט כל חברת אחסון אפשרית. בתחילת הדרך, הם סיפקו מענה בסיסי לאתרים קטנים עם מעט תנועה. אבל ברגע שהתחלנו לנהל אתרים גדולים יותר, עם עשרות אלפי גולשים בחודש, הביצועים התחילו להידרדר.

האתרים נטענו לאט מדי, בעיקר בשעות עומס, ולא הצלחנו לשפר את המצב גם לאחר שדרוגים יקרים. בנוסף, הפתרונות האלו לא הציעו את הגמישות התשתיתית שהיינו צריכים כדי להתאים לכל לקוח פתרון אחסון ייחודי.

 

מה הייתה ההתרשמות הראשונית שלכם מקלאודוויז?

יעל: התרשמנו מאוד מהתהליך הפשוט של העברת אתרים לפלטפורמה שלהם. תוך פחות מ-24 שעות הצלחנו להעלות מספר אתרים לשירות ולראות שיפור מיידי בזמני הטעינה.

העובדה שקיבלנו גישה לתמיכה טכנית מקצועית מסביב לשעון הייתה שינוי מרענן עבורנו. בכל פעם שנזקקנו לעזרה, הצוות של קלאודוויז היה שם כדי להדריך ולפתור בעיות.

 

איך קלאודוויז תרמה להצלחת העסק שלכם?

יעל: השימוש בקלאודוויז עזר לנו לשפר את ביצועי האתרים שלנו ב-40% בממוצע. הגולשים נשארים זמן רב יותר באתרי הלקוחות שלנו, וכתוצאה מכך, מספר ההמרות עלה בצורה משמעותית.

בנוסף, התמיכה המהירה של קלאודוויז אפשרה לנו להוריד עומס תפעולי. במקום לבזבז זמן על פתרון בעיות טכניות, אנחנו יכולים להתמקד באסטרטגיות שיווק ובפיתוח שירותים חדשים.

 

על אילו ספקי ענן אתם עובדים בתוך פלטפורמת קלאודוויז?

יעל: אנחנו משתמשים בעיקר ב-Vultr High Frequency. הספק הזה נותן ביצועים מעולים, במיוחד עבור אתרי וורדפרס עם הרבה תכנים כבדים. מאז שהתחלנו לעבוד איתו, נעלמו כמעט כל הבעיות הקשורות למהירות טעינה.

 

אילו תכניות יש לכם לשנה הקרובה?

יעל: אנחנו מתכננים להרחיב את פעילותנו לשווקים חדשים ולהציע שירותים נוספים בתחום האיקומרס. נראה שהשוק הדיגיטלי בישראל ובחו"ל צומח בקצב מהיר, ואנחנו רוצים להיות שם כדי לתת מענה לעסקים שצריכים פתרונות טכנולוגיים מתקדמים.

 

יעל מסכמת

יעל וצוות סיגמא דיגיטל רואים בקלאודוויז פתרון אידיאלי עבורם. כמו שיעל מציינת: "אחרי שעברנו לקלאודוויז, סוף סוף יש לנו שקט נפשי בכל הנוגע לאחסון האתרים שלנו. אנחנו יודעים שיש לנו גב טכני מצוין וזמני טעינה מהירים שמאפשרים ללקוחות שלנו לקבל את החוויה הטובה ביותר."

שיפור ביצועים, תמיכה מקצועית וגמישות טכנולוגית – אלו רק חלק מהסיבות לכך שקלאודוויז הפכה לכלי מפתח עבור הצלחת הסוכנות.

 

פרטי הממליצ/ה:
מפריד
תמונה של יעל קוטלר
יעל קוטלר

מנהלת תפעול בסיגמא דיגיטל

שתפו את ההמלצה של יעל קוטלר ברשתות:

תודה על פניתך!
נציגינו יחזרו אליך בהקדם
מעונינים להתחיל?

ניתן להירשם עם קוד קופון ASAEL