כדי להמחיש עד כמה השירות של קלאודוויז שינה את פני העסק, דיברתי עם רוני גולדמן מהרצליה, מנכ"ל חברת דיגיטל פורוורד, סוכנות שיווק דיגיטלי מובילה מחיפה. רוני, שהקים את החברה לפני כעשור, מספק שירותי קידום אתרים ובניית אתרים עבור לקוחות מגוונים בארץ ובחו"ל.
מי קהל היעד ומה תפקידו של רוני בחברה?
רוני הסביר שקהל היעד העיקרי של החברה שלו הוא עסקים קטנים ובינוניים בתחומים כמו מסחר אלקטרוני, ייעוץ מקצועי ותיירות. “הלקוחות שלנו מחפשים פתרונות יצירתיים לשיפור הנוכחות הדיגיטלית שלהם,” הוא אומר. בתור מנכ”ל, רוני מעורב כמעט בכל תהליך בעסק, כולל ניהול הפרויקטים הגדולים, פיקוח על הצוותים הטכניים, ושמירה על שביעות רצון הלקוחות.
האתגרים לפני המעבר לקלאודוויז
לדברי רוני, לפני השימוש בקלאודוויז הם התמודדו עם לא מעט תקלות באחסון האתרים. "במיוחד בתקופות עומס, האתרים היו קורסים או נטענים לאט בצורה מתסכלת. זה יצר המון בעיות מול הלקוחות שלנו," הוא מספר. רוני ציין גם שהשירות הטכני של חברות האחסון הקודמות היה איטי ומסורבל, מה שהוסיף לחץ על צוותי הפיתוח בחברה.
תהליך המעבר לקלאודוויז
כששאלתי איך הם גילו את קלאודוויז, רוני סיפר כי קולגה מהתחום המליץ לו לבדוק את הפלטפורמה. "בהתחלה הייתי סקפטי," הוא מודה, “אבל אחרי מחקר קצר ותקופת ניסיון, הבנתי כמה קל לנהל את השרתים ואיזה הבדל יש בביצועים.”
תהליך המעבר עצמו, לדבריו, היה חלק ומהיר. צוות התמיכה של קלאודוויז סייע בכל שלבי ההגירה, וכל האתרים של הלקוחות היו פעילים תוך זמן קצר.
התוצאות שהושגו לאחר המעבר
מאז המעבר, רוני מעיד על שיפור משמעותי בכל המדדים. זמני הטעינה התקצרו ב-50% לפחות, והתלונות מצד הלקוחות פחתו כמעט לאפס. "זמן השהייה באתרים עלה, וגם אחוזי ההמרה קיבלו דחיפה חיובית. יש לנו יותר שקט נפשי עכשיו," הוא מוסיף.
תוכניות לעתיד
כששאלתי על התוכניות לעתיד, רוני אמר שהם מתכוונים להתרחב לתחום פתרונות האיקומרס ולשלב אוטומציות מתקדמות לניהול אתרים. “עם התשתית של קלאודוויז, אנחנו מרגישים מוכנים לכל אתגר טכנולוגי שיגיע,” הוא מציין.
המלצה אישית
בסיום הריאיון, רוני סיכם במסר למי ששוקל לעבוד עם קלאודוויז: “אם אתה רוצה אתר מהיר ויציב ושירות טכני שתמיד זמין עבורך – קלאודוויז היא הבחירה הטובה ביותר.”
סיפורו של רוני ממחיש כיצד בחירה נכונה בשירות אחסון יכולה לשפר משמעותית את התפקוד העסקי ולהביא לתוצאות אמיתיות.