קלאודוויז-אחסון-אתרים-מומלץ-לוגו

איך להגדיר את אבטחת האתר של SUCURI?

אין ספק ש-SUCURI היא ההתאמה המושלמת לפלטפורמת Cloudways בגלל ההתאמה המושלמת לכל הפלטפורמות הקיימות בשוק. במדריך הבא נעבור שלב אחר שלב כדי להגדיר את חומת האש של SUCURI באתר שלכם.

 

קצת על SUCURI

SUCURI היא ספקית אבטחה מוכרת מאוד בעולם מערכות ה-CMS ונחשבת לאתר מהפופולריות ביותר בשוק היום. היא מתאימה לכל הפלטפורמות: WordPress, Magento, Joomla ועוד והיא מציעה שירותי אנטי וירוס מתקדמים, בשילוב כלי להסרת תוכנות ספאם או תוכנות עם וירוסים, כמו כן מציעה גם שירות חומות אש של אתרים (חסימת נסיונות פריצה, DDoS וכד'). בגלל התכונות האלה, מדובר על כלי האנטי וירוס המושלם עבור .Cloudways

 

איך להגדיר את חומת האש של שלSUCURI שלב אחר שלב

שלב 1 | הוסיפו את האתר

היכנסו ל-CloudProxy Website security בתפריט השמאלי בפלטפורמת שלSUCURI , הקלידו את שם הדומיין המלא בשדה Domain Name ולאחר מכן לחצו על הוספה לאתר:

sucuri

שלב 2 | בחרו מיקום שרת מהתפריט

בחרו את המיקום הקרוב ביותר לשרת Cloudways בו מתארחת האפליקציה. זהו המיקום בו יהיו שרתי Sucuri המסננים את התנועה לאתר, ככל שתבחרו שרת קרוב יותר כך זמן השהייה עד שהאתר יעלה יהיה קצר יותר.

שלב 3 | שינויים ב-DNS

בשלב הזה אתם צריכים להיות מאוד זהירים. תתקבל הוראה לשינוי רשומת Aעבור הדומיין שלכם כך שתצביע על כתובת ה-IP של Sucuri Firewall.

במידה ופעלתם לפי כל ההנחיות, העברתם את האתר שלך ללייב מ-Cloudways, יצרתם רשומות CNAME בספק ה-DNS שלכם שמפנה ל-Clouways שלכם, כעת תצטרכו להוסיף רשומת A המפנה ל-Sucuri Firewall IP ולהסיר את רשומת ה-CNAME המפנה ל-Cloudways. אם יש לכם רק רשומת A, כל שתצטרכו לעשות זה לעדכן את ה-IP.

סיכום

לסיכום, במאמר דיברנו על מה זה פלטפורמת SUCURI ולמה היא מתאימה בצורה מדויקת ל-Cloudways. לאחר מכן, הסברנו שלב אחר שלב איך להוסיף את חומת האש של SUCURI לדומיין שלכם. בהצלחה!

פרטי המחבר:
מפריד
צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לענות לכם על שאלות, ולעזור כמיטב יכולתנו. השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם.

מדריכים נוספים בנושא:
מפריד
תודה על פניתך!
נציגינו יחזרו אליך בהקדם
מעונינים להתחיל?

ניתן להירשם עם קוד קופון ASAEL