קלאודוויז-אחסון-אתרים-מומלץ-לוגו

אחסון אתרים אמין

האם אחסון אתרים אמין הוא מרכיב חובה בהתנהלות של כל עסק אינטרנטי? כדי להשיב על השאלה הזאת, בואו ננסה לקחת מקבילה בעולם הפיזי: האם סביר שבית עסק ישכור משרד שנבנה לא על פי תקנים מקובלים? האם יכול בית עסק להתנהל באמצעות עובדים, ומול ספקים ואורחים מבלי שיש למשרדים יציאת מילוט? מערכות לגילוי וכיבוי אש? חדר ביטחון או ממ"ד שיספקו הגנה ראויה מפני מתקפת רקטות או טילים?

ובכן, בדיוק כפי שבעולם הפיזי בית עסק דואג לקיים סטנדרטיים בעולם הביטחון והבטיחות, כך גם נדרש עסק אינטרנטי לעשות בכל הקשור לניהול אתר האינטרנט שלו. אתר האינטרנט חייב להציע זמינות מירבית, נגישות לכלל התכנים המוטמעים בו בכל שעות היממה, וזאת בלי תלות למיקום או למכשיר שבו יעשה הגולש שימוש בעת ביקור באתר. זהו אחד הדברים החשובים כאשר בוחרים בשירות של אחסון אתרים

איך בוחרים שירות אחסון אתרים אמין?

כדי לוודא ששירות אחסון האתרים מולו תתקשרו יהיה איכותי, יציב, אמין ושניתן יהיה לסמוך עליו, כדאי יהיה מאוד לקיים את שגרות הבקרה הבאות:

קבלת המלצות

בסופו של יום, אין מרכיב חזק יותר מאשר המלצות. כאשר אתם פונים לממליצים שונים שאתם סומכים עליהם, הם יוכלו לשתף אתכם לא רק בנתונים הטכניים של ביצועי שירות האחסון, אלא לחויה הכוללת: לשירות שמספק שירות האחסון, למידת הביטחון שניתן לתת בו, לתדירות התקלות, ההשבתות והפגיעה בזמינות, ליכולות ההתאוששות של שירות האחסון מאירוע כשל טכני ועוד. כאשר אתם פונים לממליצים, בקשו מהם לספק לכם לא רק מה אהבו בשירות האחסון, אלא גם למה פחות התחברו.

סקירה של נתונים טכניים

כל שירות אחסון אמין שמכבד את עצמו, יספק לכם נתונים אודות זמינות שירותי האחסון שלו. שירותי אחסון אמינים יעשו כל שביכולתם כדי להבטיח את הזמינות בצורה מירבית, אולם המציאות חזקה הרבה פעמים יותר מכל, ותקלות מתרחשות מעת לעת. עברו על הנתונים הטכניים עליהם מצהיר ספק האחסון, ולימדו כיצד הם עומדים ביחס לדרישות הזמינות שלכם. בסופו של יום, החשיבות של אחסון אתרים אמין מתגלה הרבה פעמים בשטח: בעת מבצע מתוזמן שהשקעתם בו לא מעט כסף ביצירת הטראפיק הרלוונטי. לא הייתם רוצים שאתר האינטרנט שלכם יקרוס דווקא בנקודת הזמן הזו.

מעקב אחר אירועים בארץ ובעולם

אירועים של מתקפות סייבר, תקלות והשבתות הם חלק בלתי נפרד משגרת הניהול של שירותי אחסון. בארץ ובעולם מתפרסמות כל העת ידיעות בדבר פגיעה באתרים בעקבות שיבוש, מתקפות כופר ונוזקות אחרות שמנצלותחולשות במערך שירותי האחסון. שירות אחסון אמין יאפשר לכם ליהנות משקט יחסי בעולם הזה. כדי לוודא ששירות האחסון שלכם הוא אכן בסדר, מומלץ לבצע חיפוש אודותיו ברחבי הרשת, על מנת להבין האם משתמשי השירות חוו פגיעה בשירותים שלהם.

מדריך: איך לגבות אתר ולשחזר גיבוי בקלאודווייז >>>

לסיכום

בחירה של שירות אחסון אמין היא מרכיב משמעותי בתפעול השוטף של כל אתר אינטרנט. כדי לוודא שאתם אכן מבצעים את הבחירה הנכונה בהתקשרות כזו, דאגו לקבל המלצות מאנשים שעליהם אתם סומכים, סיקרו את הנתונים הטכניים שמציע השירות, ומפו אירועים של תקלות או השבתות מכוונות שהתרחשו בארץ ובעולם.

פרטי המחבר:
מפריד
צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לענות לכם על שאלות, ולעזור כמיטב יכולתנו. השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם.

מדריכים נוספים בנושא:
מפריד
תודה על פניתך!
נציגינו יחזרו אליך בהקדם
מעונינים להתחיל?

ניתן להירשם עם קוד קופון ASAEL