קלאודוויז-אחסון-אתרים-מומלץ-לוגו

אחסון אתרים למסחר אלקטרוני

אין ספק, שרשת האינטרנט שינתה מקצה לקצה את הדרך שבה אנשים משווקים וצורכים סחורות ושירותים. אם פעם צרכן היה חייב לכתת את רגליו אל חנות פיסית, והיה תלוי בשעות הפתיחה שלה, בהסדרי החניה באיזור, ואת ההימצאות של אנשי מכירות זמינים כדי לבצע עסקה, הרי שכיום, אתרי מסחר ברשת האינטרנט מנגישים כמויות עצומות של מידע רלוונטי לאותו צרכן, בקלות ובפשטות.

זאת הסיבה, שלא מעט בעלי עסקים החליטו להסב את השירותים שלהם לעידן הדיגיטלי, ולהציע שירותים ומכירה של מוצרים, באמצעות אתר אינטרנט מודרני, נגיש וזמין לקהל היעד שלו.

אלא שאתר אינטרנט חייב להיות מתופעל על גבי אחסון כלשהו, וכאשר מדובר באתר מסחר, יש צורך בבחירה מושכלת, חכמה ואיכותית של שירות אחסון. במאמר הזה ננסה להסביר מהם השיקולים שעומדים לנגד עיניו של משווק אינטרנטי שמעוניין לתפעל אתר מסחר אלקטרוני.

רכישת אחסון אתרים למסחר אלקטרוני – מה חשוב לבדוק?

אם אתם עומדים בפני רכישה של שירות אחסון אתרים לצורך תפעול של אתר מסחר אלקטרוני, חשוב יהיה שתתייחסו לכל הפחות להיבטים הבאים:

אבטחת מידע

שירות האחסון שלכם חייב יהיה להציע לכם רמה גבוהה של אבטחת מידע, גם על מנת להימנע מתקיפות כופר ונוזקות שונות, וגם על מנת להציע לגולשים שמגיעים אליכם לאתר חווית גלישה איכותית תוך שמירה על הפרטיות שלהם.

מהירות השירות

בימינו, קשה לראות כיצד אתר שלא מציע חווית גלישה חלקה ומהירה במיוחד, יוכל לשרוד את סביבת התחרות. גולשים מצפים כיום לרמה גבוהה מאוד של טעינת עמודים מהירה, זמני תגובה קצרים במיוחד והתאמה לקצב החיים המודרני. הוסיפו לזה את העובדה שמשתנים אובייקטיבים, כמו קליטת סלולרית, איכות המכשיר ממנו גולשים המשתמשים ועוד, פוגעים גם כך בחווית הגלישה.

מדריכים:
איך להגדיל או להקטין זיכרון RAM לאתר בקלאודוויז [צילומי מסך] >>>
איך להגדיל או להקטין זיכרון RAM לשרת בקלאודוויז [וידאו + צילומי מסך] >>>

זמינות

שירות אחסון אתרים עבור שירותי מסחר אלקטרוני חייב להציע רמה גבוהה מאוד של זמינות. שירות אחסון שסובל מהשבתות רבות, תקלות וביצועים נמוכים, פוגע בחווית הגלישה של הלקוחות הפוטנציאליים, מייצר שיעור נטישה גבוה של גולשים, ופוגם גם בקידום אפשרי של המותג בגוגל ומנועי חיפוש אחרים.

גיבויים

כדי להבטיח שהרציפות העסקית של המותג תימשך גם במקרה של שיבוש בנתונים, אי זמינות שלהם או מתקפת סייבר המשלבת שימוש בכופרה, שירות אחסון איכותי למסחר אלקטרוני חייב להציע גם אופרציית גיבויים שתתבצע באופן שוטף, בהתאם לתדירות ולצרכים של לקוח הקצה.

מדריכים:
מדריך הורדת גיבוי ידני של אתר דרך קלאודווייז >>>|
איך לגבות אתר ולשחזר גיבוי בקלאודווייז >>>

אחסון אתרים מותאם לצרכי קידום אתרים

שירות אחסון אתרים איכותי עבור שירותי מסחר אלקטרוני אמור לאפשר לבעלים ליהנות גם מפיצ׳רים המתאימים לעולם קידום האתרים: אפשרות לנהל שרתים שונים ואתרי תמיכה על גבי אותו אחסון, תוך ניהול מרוכז ומשותף, מבלי לחשוף את הרשת בצורה ציבורית לגוגל ולמנועי חיפוש אחרים.

מיקום גיאוגרפי

שירות אחסון אתרים התומך במסחר אלקטרוני צריך להציע למנהלי המותג אפשרות לאחסן את השרתים במדינה בה נמצא עיקר קהל היעד שלהם, וזאת על מנת להבטיח ביצועים מצויינים וזמני טעינה קצרים במיוחד.

סקיילביליות

מותגים אשר עוסקים במסחר אלקטרוני יכולים בקלות למצוא עצמם יום אחד עם דרישות גבוהות הרבה יותר מבחינת הספק ותעבורה, וזאת במקרה שהעסק פורץ ומצליח לייצר באז חיובי במיוחד. שירות אחסון אתרים עבור אתרי מסחר אלקטרוני אמור יהיה לאפשר גדילה כזאת ללא כל התעסקות מיותרת בלוגיסטיקה ואדמיניסטרציה.

לסיכום

שירות אחסון אתרים למסחר אלקטרוני הוא שירות המתאים למותגים שמעוניינים לנהל אתר המאפשר מכירות וטרנזקציות עסקיות אונליין. כאשר אתם ניגשים לבחור שירות כזה, קחו בחשבון היבטים של יכולת גדילה, אבטחת מידע ושמירה על פרטיות הגולשים, מהירות, זמינות ואיכות השירות, אפשרות לנהל מערך גיבויים, ולוקאליזציה.

פרטי המחבר:
מפריד
צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לענות לכם על שאלות, ולעזור כמיטב יכולתנו. השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם.

מדריכים נוספים בנושא:
מפריד
תודה על פניתך!
נציגינו יחזרו אליך בהקדם
מעונינים להתחיל?

ניתן להירשם עם קוד קופון ASAEL