קלאודוויז-אחסון-אתרים-מומלץ-לוגו

אחסון אתרים בחול

אם אתם ישראלים שחיים בישראל ומנהלים אתר עבור קהל יעד ישראלי, סביר להניח שנתקלתם בסוגיה הזאת: האם כדאי יהיה לכם לעשות שימוש בשירות אחסון אתרים בארץ הקודש, או להתקשר מול חברת אחסון אתרים בחול?

כדי להשיב על השאלה הזאת ננסה במאמר הזה למפות את הסיבות שבגללן משתמשים נוטים להתקשר מול חברות אחסון אתרים בחול.

קרב גיאוגרפית לקהל היעד

הטכנולוגיות העדכניות מאפשרות לגופים עסקיים להציע שירותים מהירים מאוד וביצועים מצויינים גם כאשר האתר מנוהל במיקומים גיאוגרפיים רחוקים. יחד עם זאת, יש לא מעט עסקים שמעוניינים בכל זאת לעשות שימוש בשירות אחסון אתרים שקרוב מבחינה גיאוגרפית לאיזורים בהם מתגוררים קהלי היעד המשמעותיים של העסק. קרבה גיאוגרפית יכולה להבטיח, על פניו, מהירות גלישה וטעינה מהירה יותר של עמודי האתר, כמו גם זמינות גדולה יותר ופחות הפרעות בתקשורת.

תמיכה מסביב לשעון

סיבה שניה שבגללה פונים בעלי עסקים לשירות אחסון אתרים בחול היא הבטחה לתמיכה מסביב לשעון. לעיתים, התקשרות מול אחסון אתרים בארץ מאפשרת קבלת תמיכה רק בשעות העבודה, ויכולת להשאיר הודעה במקרה של תקלה מחוץ לשעות העבודה. לחלק מן העסקים, הבטחת ההמשכיות העסקית הזאת איננה מספקת, ולכן הם נפנים לבחור בשירות אחסון אתרים בחול.

תמיכה וקבלת שירות בשפה אחרת

בחלק מן הפעמים, למרות שהאתר עצמו פונה לקהל יעד ישראלי, מי שעומד מאחורי האתר אינו דובר עברית כשפת אם, ומעדיף להתקשר מול אחסון אתרים בחול שיאפשר לו לקבל תמיכה דווקא בשפת האם שלו. מדובר בעוד שיקול שהוא, כמובן, לגיטמי במארג השיקולים העומדים בפני בעלי אתרים בהתחבטות איזה שירות אחסון אתרים בחול עליהם לרכוש.

קיבולת

במקרים אחרים, מה שיעניין בעלי אתרים שמתקשרים מול שירות אחסון אתרים בחול הוא הקיבולת. במקרה של ניהול עשרות רבות של אתרים, שמתחלפים בצורה דינמית, קמים ומושבתים בכל יום מחדש, יש משמעות לממשק ניהול מתקדם, שמאפשר לבצע את הפעילות הזאת בצורה נוחה ופשוטה.

מודל תשלומים נוח יותר

בסופו של יום, חשוב לזכור כי עסק בראש ובראשונה נועד להשיא רווח לבעלים שלו. כשאלו הם פני הדברים, לא פלא שתמחור ותצורת תשלום הם לגמרי שיקולים מובנים בהחלטה מול איזה שירות אחסון אתרים בחול כדאי להתקשר. במקרים רבים, תוכלו למצוא בחול שירותי אחסון אתרים במחירים זולים, ובחבילות המותאמות לצרכים שלכם. ככל שהחבילות האלו גרנורליות יותר, כך תוכלו למצוא את החבילה שמתאימה לכם, ולשלם רק עבור השירותים שאתם צורכים.

לסיכום

בין כלל שירותי האחסון המוצעים לבעלי אתרים, לעיתים השיקולים מנחים בעלי אתרים להתקשר דווקא מול שירות אחסון אתרים בחול. הסיבות לכך יכולות להיות רבות ומגוונות: החל מקבלת שירות ותמיכה מסביב לשעון, דרך תמיכה בשפת האם של בעל האתר, מחירים נוחים יותר וחבילות מדוייקות יותר, וכן קרבה אפשרית לקהלי יעד שמתגוררים בחול.

פרטי המחבר:
מפריד
צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לענות לכם על שאלות, ולעזור כמיטב יכולתנו. השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם.

מדריכים נוספים בנושא:
מפריד
תודה על פניתך!
נציגינו יחזרו אליך בהקדם
מעונינים להתחיל?

ניתן להירשם עם קוד קופון ASAEL