קלאודוויז-אחסון-אתרים-מומלץ-לוגו

אחסון אתרים עם גיבויים

על מנת להבטיח רציפות עסקית, ויכולת התאוששות מתקלות או מתקיפות סייבר, בית עסק שעיקר התפעול שלו נסמך על אתר אינטרנט פעיל, חייב לוודא כי שירות האחסון מספק לו גם שירות גיבויים שהולם את הצרכים העסקיים שלו.

מדוע חשוב לבחור בשירות גיבויים שנותן מענה שלם לצרכי העסק, כיצד תדעו ששירות הגיבויים שמספק שירות האחסון מתאים לכם, ועל מה חשוב שלא תוותרו בשום פנים באופן לקראת התקשרות מול שירות אחסון? המשיכו לקרוא.

מדוע חשוב ששירות האחסון שלכם יכלול גיבויים שוטפים?

כמו בכל עסק, גם ניהול של עסק אינטרנטי כרוך בסיכונים שונים. כאשר מדברים על עסק שעיקר התפעול שלו נסמך על אתר אינטרנט, הסיכונים העיקריים איתם מתמודד בית העסק מתאפיינים בעולם התקלות וההשבתות המכוונות. תקלות – אלו מתרחשות מעת לעת, ויכולות להיגרם בשל תחזוקה לקויה של ציוד, בעיית תקשורת, בעיה בהחלפת תעודות דיגיטליות ועוד. השבתות מכוונות – אלו מתייחסות למתקפות סייבר ולנוזקות, שזוהי מטרתן המוצהרת – פגישה בזמינות של בית העסק.

במקרים כאלו, מתגלה עד מהרה עד כמה שירות גיבויים הוא קריטי להמשכיות העסקית של בית העסק. ללא גיבויים הולמים, לעיתים כל מה שניתן יהיה לעשות הוא להביט מן הצד ולצפות בעסק קורס.

כיצד תדעו אם תדירות הגיבויים של שירות האחסון מספיקה לכם?

כאשר אתם מתקשרים מול שירות אחסון עם גיבויים, ישנה חשיבות לא רק לאיכות הגיבויים, אלא גם לתדירות שלהם. תדירות הגיבויים, צריכה להיות מותאמת לצרכים של בית העסק. אם מדובר בעסק שמסוגל לספוג איבוד מידע של יום עסקים שלם, ולהשלים אותו ידנית במועד מאוחר יותר, לאחר ההתאוששות, הרי שתדירות יומית של גיבויים תיתן מענה טוב ואפילו טוב מאוד. במקרה שמדובר בעסק שמבצע אלפי טרנזקציות ביום, כמו אתרי מסחר גדולים, שלא ניתן יהיה לשחזר בצורה ידנית, אלא בהשקעה גדולה מאוד של משאבים, תידרש תדירות גדולה יותר של ביצוע הגיבויים האלו.

מדריכים:
מדריך הורדת גיבוי ידני של אתר דרך קלאודווייז >>>
איך לגבות אתר ולשחזר גיבוי בקלאודווייז >>>

על מה חשוב שלא תוותרו בהתקשרות מול אחסון אתרים עם גיבויים?

כאשר אתם ניגשים להתקשרות מול שירות אחסון אתרים, וודאו כי הוא מבצע אחת לתקופה ניסוי של יכולות הגיבוי וההתאוששות שלו. יתרה מכך, אם החלטתם להתקשר מולו, נסו את יכולות הגיבוי והשחזור בזמן שגרה. אל תמתינו לזמן חירום, שבו תאלצו לקבל החלטות קריטיות ולא יהיה לכם הזמן הדרוש לבחון את הדברים לעומק.

לסיכום

שירות אחסון אתרים עם גיבויים יאפשר לכם לישון בשקט בזמן שהאתר שלכם מתופעל באופן שוטף. כאשר אתם ניגשים להתקשרות כזו מול שירות אחסון אתרים, ודאו שתדירות הגיבויים שהוא מציע מתאימה לצרכים העסקיים שלכם, וששירות האחסון מבצע מעת לעת ניסוי להערכת יכולת ההתאוששות שלו במקרים שונים. יתרה מכך, אל תסתפקו בנתונים שמוסר לכם שירות האחסון. הקפידו לבצע ניסויים שוטפים גם אתם בעיתות שגרה, כדי להיות בטוחים שבזמני חירום, תעמוד לצידכם הבקרה החשובה הזאת.

פרטי המחבר:
מפריד
צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לענות לכם על שאלות, ולעזור כמיטב יכולתנו. השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם.

מדריכים נוספים בנושא:
מפריד
תודה על פניתך!
נציגינו יחזרו אליך בהקדם
מעונינים להתחיל?

ניתן להירשם עם קוד קופון ASAEL