קלאודוויז-אחסון-אתרים-מומלץ-לוגו

אחסון אתרים עם מייל

ניהול של אתר אינטרנט שמציע מידע ושירותים שונים לגולשים המגיעים אליו, הוא עניין אחד. יכולת לייצר אינטראקציה עם אותם גולשים, כמובן לאחר שנרשמו מיוזמתם לקבל מידע והצעות שיווקיות במייל – זה כבר עניין אחר לגמרי. מרבית שירותי האחסון שמאפשרים ניהול של אתרי אינטרנט מודרניים, כוללים בחלק מן החבילות שלהם ניהול של כתובות מייל ושירותי מייל שונים. במה דברים אמורים? בואו נצלול פנימה.

מהם האתגרים המרכזיים שאיתם מאפשר להתמודד אחסון אתרים עם מייל?

אחסון אתרים עם מייל הוא שירות אחסון המציע למותג העושה בו שימוש שירותי מייל מגוונים: שליחה וקבלה של מיילים עם מיתוג של בית העסק, תמיכה ביכולת שליחה והפצה של מיילים לנמענים רבים ומגוונים, מבלי להדליק נורות אדומות מבחינת ספאם, יישום בקרה מפני וירוסים ופוגעניים המועברים חדשות לבקרים באמצעות ערוץ המייל ועוד.

במה עוזר שירות מייל שמוצע כחלק משירות אחסון אתרים למותגים?

כולנו מכירים שירותים חינמיים רבים ומגוונים שבאמצעותם יכול כל אדם פרטי לשלוח ולקבל מיילים רבים. נשאלת, אם כן, השאלה, לשם מה נדרש בכלל שירות מייל כחלק משירות אחסון אתרים. התשובה היא, בראש ובראשונה – מוניטין, מיתוג ושיווק. באמצעות שימוש בכתובת פרטית של המותג, יכולים עסקים שונים לדוור ללקוחות שלהם תכנים ממוקדים, תוך שמירה על המוניטין שלהם, ייצוג בהיר ואותנטי יותר של בית העסק, הגברת האמון בין קהל היעד ובין המותג, ושיפור שיעורי ההמרה של המשפך השיווקי שיישם המותג.

אילו שירותים מוצעים למותגים באמצעות חיבור הדומיין למייל?

כחלק מן החבילות המוצעות למותגים שמתקשרים עם שירות אחסון אתרים הכולל מייל, ניתן למצוא שירותי pop3, ושירותי auto Responder, מנגנוני אנטי ספאם, ומנגנונים לסריקת וירוסים, חיבור לתוכנות דואר אלקטרוני מקומיות וגישה לשירות באמצעות ממשק וובי מותאם. כאשר אתם מתקשרים מול שירות אחסון אתרים עם מייל, ודאו כי התכונות המוצעות לכם מתאימות לצרכים של העסק שלכם, בנויות בתצורה שמותאמת לארכיטקטורת האתר שלכם, ובאופן שיעזור לכם להגדיל את החשיפה ללקוחות פוטנציאליים ולהשיא רווח בהתאם.

מה עוד חשוב לבדוק לפני שמתקשרים מול שירות מייל בחבילת האחסון?

נושאים נוספים שחשוב יהיה לבדוק טרם ההתקשרות הם אופן הגיבוי של קונפיגורציית שרתי המייל, מנגנון קאש שיתאים למיילים שכתובתם אינם מתאימה ועוד.

לסיכום

אין כיום ארגונים שלא מבצעים התקשרות עם קהל הלקוחות שלהם במייל. ישנם ארגונים עסקיים שכלל ההתקשרות שלהם מול הלקוח בקצה מתבצעת באמצעות מייל, ואחרים שמסתפקים בשליחת חשבונית מס קבלה ללקוח הרלוונטי. כך או כך, שירות אחסון אתרים עם מייל נועד לאפשר לעסקים לפרוץ דרך, להגביר את היכולות השיווקיות שלהם, לשמור על המוניטין של העסק, ולהגביר את האמון שרוחשים הלקוחות בקצה למותג. לפני שאתם רוכשים חבילת אחסון אתרים, ודאו שהיא מספק את צרכי המייל של המותג שלכם, בהתאם למאפיינים הייחודיים של בית העסק שלכם.

מדריך:
מיילים בקלאודווייז – מדריך להגדרת Elastic Email ואימות דומיין >>>

פרטי המחבר:
מפריד
צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לענות לכם על שאלות, ולעזור כמיטב יכולתנו. השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם.

מדריכים נוספים בנושא:
מפריד
תודה על פניתך!
נציגינו יחזרו אליך בהקדם
מעונינים להתחיל?

ניתן להירשם עם קוד קופון ASAEL