קלאודוויז-אחסון-אתרים-מומלץ-לוגו

אחסון אתרים לבלוגים

בלוגים הפכו להיות נפוצים יותר ויותר בשנים האחרונות, ויש לכך סיבה טובה. לצד שפע המידע האובייקטיבי המצוי ברשת, וכן שירותי צ׳אט חכמים המאפשרים לכל גולש לקבל את התשובה הרשמית של סוגיה נתונה, הולכת ומתחדדת התחושה שלפעמים דווקא מידע סובייקטיבי יהיה הרבה יותר יעיל ובר ערך עבור הגולש. למשל, מי שמתעניין בשעוני ריצה יוכל למצוא הרבה מאוד מידע אודות הנתונים היבשים של ביצועי שעונים שונים, בעיקר באתרי היצרנים השונים, אבל את הערך האמיתי יקבל דווקא מבלוגים בהם שוטחים בלוגרים ידועים מן הניסיון שלהם מול המוצרים השונים.

כדי לנהל בלוג איכותי, חשוב לבחור בשירות אחסון איכותי, המותאם במאפיינים שלו לתצורת ניהול אתר המבוססת בלוגספריה. לניהול בלוג ישנם כמה וכמה היבטים ייחודיים שהופכים אותו לניהול מעט שונה מאתר רגיל.

אז במה חשוב יהיה להתחשב כאשר בוחרים באחסון אתרים לבלוגים? המשיכו לקרוא.

התקשרות מול אחסון אתרים התומך במערכת ניהול בלוגים

הדרישה הראשונה משירות אחסון אתרים המיועד לניהול בלוג הוא ששירות האחסון יתמוך בהתקנת מערכת ניהול תוכן כזו. דוגמה למערכת ניהול תוכן מבוסס בלוג היא וורדפרס, ולא מעט משירותי האחסון מציעים התקנה מהירה וידידותית של וורדפרס כחלק בלתי נפרד מחבילות האחסון השונות.

זמינות ומהירות טעינה של עמודי האתר

ניהול בלוג הוא משימה שמטרתה לחשוף את המותג המנהל לקהלי יעד רחבים ורלוונטיים. בתוך כך, לרוב התוכן המוטמע בבלוג משותף ומופץ בקהילות שונות, פורומים, רשתות חברתיות ועוד. בהקשר הזה, חשוב ששירות האחסון יציע זמינות מלאה, בעיקר כדי לסמן לכלל המקורות המפנים כי מדובר כאן בשירות מקצועי ואיכותי.

אבטחת מידע של אחסון מבוסס בלוג

מאחר שבלוג הוא כאמור נכס מידע שנהוג לשתף ברשתות חברתיות, והפוסטים המועלים אליו אמורים לייצר אינטראקציה מול גורמים שונים, שירות האחסון חייב להיות כזה שמציע רמת אבטחה גבוהה מאוד. הווה אומר – יכולת זיהוי גבוהה של ניסיונות פישינג והתחזות, בקרה אחר תגובות ספאם ומניעת ניצול של חולשות אבטחת מידע לפגיעה בפרטיות הגולשים.

ממש ניהול נוח לניהול שירות האחסון

כדי לוודא כי הבלוג מנוהל ומתוחזק ברמה הגבוהה ביותר, חשוב מאוד להתקשר מול שירות אחסון המציע ממשק ניהול נוח, ידידותי, מהיר ונגיש. הניהול השוטף של הגדרות האחסון לא אמור להפוך למטלה שפוגעת בשגרת היום של הבלוגר או מנהל האתר מבוסס הבלוג.

לסיכום

העולם הולך לשם יותר ויותר, משום שלגולשים החדשים ברשת האינטרנט קיימת דרישה לא רק לקבל מידע אינפורמטיבי אודות מוצר או טיב שירות המסופק אונליין, אלא גם לקבל פרספקטיבה נוספת מצידו של בלוגר מנוסה, הבקיא בתחום.

ניהול של בלוג הוא משימה לא מאוד מורכבת, אולם חשוב מאוד שבבחירת שירות האחסון המיועד לניהול הבלוג, ילקחו בחשבון השיקולים הרלוונטיים: תמיכה במערכת לניהול בלוגים, שמינות מירבית, ביצועים מצויינים, אבחת מידע, וממשק נוח ויעיל לניהול האתר.

מדריך:
איך להתקין תעודת SSL לאתר – קלאודווייז וקלאודפלייר >>>

פרטי המחבר:
מפריד
צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לענות לכם על שאלות, ולעזור כמיטב יכולתנו. השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם.

מדריכים נוספים בנושא:
מפריד
תודה על פניתך!
נציגינו יחזרו אליך בהקדם
מעונינים להתחיל?

ניתן להירשם עם קוד קופון ASAEL