קלאודוויז-אחסון-אתרים-מומלץ-לוגו

אחסון אתרים מאובטח

בין כלל התכונות המאפיינות שירות אחסון אתרים איכותי, ניתן יהיה למנות גם את מאפיין האבטחה. שירות אחסון אתרים מאובטח הוא שירות שמאפשר לבעל אתר או בעל קבוצת אתרים הנסמכים על תשתיות אחסון, ליהנות מניהול עם רמת אבטחה גבוהה לשרתי האתר או האתרים הללו, תוך שימוש בפונקציות אבטחה מתקדמות, ומתן מענה לתוכנות זדוניות, תוכנות כופר ואחרות, שמטרתן לשבש את חווית הגלישה באתר, לגנוב זהויות, לעשות שימוש אסור בזהויות אלו ועוד.

מדוע חשוב להתקשר מול שירות אחסון אתרים מאובטח?

שירות אחסון אתרים מאובטח מייצר לא מעט יתרונות לבית עסק שבוחר לנהל על התשתיות שלו אתר או אתרי אינטרנט הפונים לקהל הרחב:

שמירה על השם הטוב של המותג וניהול המוניטין שלו

כאשר אתר של בית עסק נפגע, נפרץ, ונעשה בו שימוש לרעה במטרה לגנוב פרטי אשראי של משתמשים, זהויות או לבצע הונאות בשמם, קהל הלקוחות ימצא, במוקדם או במאוחר, את האתר הזה כלא אמין. כאשר הגולשים מביעים חוסר אמון באתר, הם גם משדרים זאת בהתנהגות שלהם לגוגל ולמנועי חיפוש אחרים. מה שמוביל אותנו להשפעה העיקרית השנייה של פגיעה ברמת האבטחה של האתר.

ניהול הנוכחות של האתר במנועי החיפוש השונים

אתר שנפרץ ונעשה בו שימוש לרעה, לא ימשיך להופיע בדפי תוצאות החיפוש לאורך זמן, ובמקרים מסוימים, של הזנחה וחוסר טיפול לאורך זמן, עלול גם להימחק מן האינדקס של גוגל. במקרים כאלו, הפגיעה בתנועה האורגנית לאתר עלולה לייצר פגיעה כלכלית משמעותית, לפגוע בתזרים של בית העסק, ולגרום לו לפשוט רגל. כאשר העסק נסמך בעיקר על תנועה אורגנית של גולשים ממנוע החיפוש, פגיעה כזאת יכולה להימשך זמן רב, ולעיתים אף לא ניתן יהיה להתאושש ממנה.

ניהול פרופיל אזכורים חיובי אודות בית העסק

כאשר בית העסק מפעיל אתר המשרת לקוחות, ואשר נסמך על אחסון אתרים מאובטח, חווית גלישה טובה של הלקוחות יכולה לייצר גם עולם שלם של אזכורים חיוביים אודות העסק, כתבות אוהדות, המלצות בפורומים רלוונטיים ועוד. לעומת זאת, בית עסק שלא טורח לבסס את שירותי האחסון שלו על שירות אמין ומאובטח כראוי, עלול לייצר לא מעט אזכורים שליליים, ביקורות לא אוהדות ודיס המלצות על אתר המותג. במקרים כאלו, העדר שירות אחסון אתרים מאובטח, הוא זה שעלול לגרום לבית העסק לחוות ביצועים עסקיים חלשים יותר.

מדריך: איך להתקין תעודת SSL לאתר – קלאודווייז וקלאודפלייר >>>

לסיכום

באמצעות שירות אחסון אתרים מאובטח יכול בית עסק לנהל אתר אינטרנט איכותי, אמין וכזה שמשדר סמכות ומקרין מהימנות. התקשרות מול שירות אחסון אתרים מאובטח מאפשרת לבית עסק לשפר את המוניטין שלו ברשת, לנהל בצורה חכמה את הנוכחות שלו במנועי החיפוש השונים, ולייצר פרופיל אזכורים מהימן, איכותי וחיובי אודות העסק. התקשרות מול שירות אחסון אתרים מאובטח, היא בסופו של יום, לא רק הוצאה כספית, אלא גם השקעה אמיתית בנכס של המותג.

פרטי המחבר:
מפריד
צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לענות לכם על שאלות, ולעזור כמיטב יכולתנו. השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם.

מדריכים נוספים בנושא:
מפריד
תודה על פניתך!
נציגינו יחזרו אליך בהקדם
מעונינים להתחיל?

ניתן להירשם עם קוד קופון ASAEL