קלאודוויז-אחסון-אתרים-מומלץ-לוגו

אחסון אתרים עם תמיכה 24/7

על פניו, למי שרוכש שירות אחסון אתרים, הדרישה לתמיכה מסביב לשעון, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, יכולה להיראות תמוהה. הרי לעסקים ישנן שעות פעילות מוגדרות, ולא יקרה שום דבר אם שיחה למוקד השירות של שירות אחסון האתרים תתבצע רק בשעות הפעילות. אלא שיותר ויותר עסקים מגלים בשנים האחרונות, כי תמיכה 24/7 היא בסיס חשוב להתנהלות העסק בשוטף. במאמר הבא ננסה להסביר מתי תמיכה בכל שעות הפעילות היא קריטית להצלחת הפעילות השוטפת של העסק.

שימור המוניטין של העסק

הסיבה העיקרית לרכוש תמיכה בכל שעות הפעילות היא שימור המוניטין של העסק. גולשים מבקרים באתר האינטרנט של המותג לא רק כאשר הם מתכוונים ממש לבצע רכישה, אלא גם על מנת ללמוד, להכיר את השירותים והמוצרים המוצעים, להתחבט ולהתייעץ. העדר זמינות של האתר 24/7 עלולה לפגוע בשם הטוב של בית העסק, ולגרום לגולשים להירתע מלהתקשר מולו לצורך ביצוע עסקה.

גילוי וזיהוי תקלות מתמשכות מוקדם ככל האפשר

אנחנו חיים בעולם בו תקלות, מתקפות סייבר והשבתות הן חלק בלתי נפרד מן השגרה השוטפת של ניהול עסק. לעיתים, התאוששות מתקלה או השבתה כזו עלולה להימשך שעות ארוכות. כשאלו הם פני הדברים, ישנה חשיבות מכרעת לזיהוי מוקדם ככל האפשר של תקלות משביתות, על מנת להזעיק את אנשי המקצוע המתאימים, לאתר את מקור התקלה, ולהביא לסיום הטיפול מהר ככל הניתן.

דרישה לזמינות גלובלית ביותר מאיזור זמן אחד

הזירה האינטרנטית מאפשרת לעסקים למכור את השירותים והמוצרים שלהם באופן גלובלי, ולשווק אותם גם למדינות מעבר לים. לעיתים, מדינות אלו עובדות באזור זמן שונה, מה שאומר שבית העסק צריך להתאים את הזמינות שלו לאורך כל שעות היממה. תמיכה 24/7 עבור שירות אחסון אתרים היא לגמרי דרישת סף בהקשר הזה.

תמיכה באתרי מסחר שפעילים מסביב לשעון

כאשר מדובר בשיבוש הזמינות של אתר תדמית, לא תמיד ישנה פגיעה ישירה בעסקים. אולם כאשר מדובר באתר מסחר, כל דקה שבה הוא לא מציע את הזמינות שלו לקהלי היעד השונים המגיעים לאתר, היא דקה שבה מכירות שהיו אמורות להתבצע לא התבצעו. עם הסבלנות הנמוכה של גולשים לאירועי תקלה והשבתה – אתרי מסחר חייבים להיות שמינים כל הזמן. מה זה אומר הלכה למעשה? שבעלים של אתרי מסחר כאלו חייבים להתקשר מול שירות תמיכה באחסון אתרים 24/7.

לסיכום

אחסון אתרים עם תמיכה 24/7 הוא כבר מזמן תנאי בסיס לניהול אתרים עסקיים, ובפרט אתרי מסחר. התקשרות מול חברת אחסון אתרים המציעה תמיכה מסביב לשעון, יכולה לסייע לכם לשמר את המוניטין הטוב של המותג, לגלות תקלות ולזהות השבתת שירותים במועד מוקדם ככל הניתן, להיות זמינים ביותר מאיזור זמן אחד, ולדאוג לכך שמכירות לא תיפסקנה בשל השבתת האתר בצורה חמורה, ללא מענה מיידי.

 

פרטי המחבר:
מפריד
צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לענות לכם על שאלות, ולעזור כמיטב יכולתנו. השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם.

מדריכים נוספים בנושא:
מפריד
תודה על פניתך!
נציגינו יחזרו אליך בהקדם
מעונינים להתחיל?

ניתן להירשם עם קוד קופון ASAEL