קלאודוויז-אחסון-אתרים-מומלץ-לוגו

אחסון אתרים עם רוחב פס בלתי מוגבל

לצד תכונות מתקדמות אחרות שמציעים שירותי אחסון אתרים, כמו שירותי גיבוי המתקיימים באופן שוטף, ממשקי ניהול חכמים, אחסון בענן ועוד, אחת ההצעות האטרקטיביות שמקבלים בעלי אתרים בימים אלו היא שירות אחסון עם רוחב פס בלתי מוגבל. במאמר הזה ננסה להבין למי יכול להתאים שירות כזה, מתי בית עסק יוכל ליהנות מן היתרונות של אחסון עם רוחב פס בלתי מוגבל, ומהן האותיות הקטנות שחשוב לשים אליהם לב כאשר מתקשרים מול חברת אחסון אתרים המציעה חבילות כאלו.

השוואות מהירות טעינת אתר לפני ואחרי העברת אתר לקלאודוויז >>>

רוחב פס ללא הגבלה – למי זה מתאים?

שירות אחסון אתרים הוא אחד מן השירותים הבסיסיים והקריטיים ביותר לתפעול השוטף של העסק. נפילה של שירות האחסון או הצגת ביצועים שאינם מתאימים להיקפים ולאיכויות של קהל היעד, עלולה לפגוע גם בתהליכים העסקיים שמנהל בית העסק, וגם במוניטין שלו.

ישנם כמה וכמה מקרים שבהם עסקים צריכים לשקול בחיוב התקשרות מול אחסון אתרים המציע רוחב פס בלתי מוגבל:

עסקים המשרתים היקף גדול מאוד של לקוחות

כאשר מדובר בעסקים קמעונאיים גדולים מאוד, שאליהם נכנסים לאתר עשרות מיליוני גולשים בכל יום, רוחב פס בלתי מוגבל הוא בבחינת חובה לתפעול השוטף. במקרה כזה, רוחב פס בלתי מוגבל יוכל להבטיח שבית העסק ימשיך להעניק שירות ללקוחות מזדמנים ויציע להם את רמת הזמינות הגבוהה ביותר של שירות האחסון.

עסקים המספקים שירותים זוללי תעבורה

ישנו הבדל גדול בין ספקים המשרתים לקוחות באמצעות הצגת נתונים בכמות מצומצמת, על גבי טפסים טקסטואליים, ובין עסקים המספקים שירותי סטרימינג, המכילים וידאו, מדיה עשירה, ותכנים דינמיים משמעותיים. בהקשר הזה, גם ספקים המשרתים לקוחות של תכנים זוללי תעבורה הם פוטנציאל טוב לספקי שירותי אחסון עם רוחב פס ללא הגבלה.

עסקים עם רמת תנודתיות גבוהה בשירות

חלק מן העסקים הם עסקים עונתיים, שיחוו עליות או ירידות פתאומיות בהרגלי הצריכה של המשתמשים, ולא תמיד עם הודעה מוקדמת. גם במקרים כאלו, על מנת לשמר את השירות האיכותי המסופק ללקוחות, וכדי שלא לפגוע בחווית הגלישה של צרכנים עם העליה הפתאומית בביקוש, התקשרות מול שירותי אחסון עם רוחב פס ללא הגבלה תסייע באופן ניכר.

אחסון אתרים ללא הגבלת רוחב פס – האותיות הקטנות

חשוב יהיה מאוד לקרוא את האותיות הקטנות בהסכם ההתקשרות מול ספקי שירותי אחסון עם רוחב פס בלתי מוגבל. לפעמים, ההעדר ההגבלה התיאורתי הוא עד לסף מסויים, שאחריו בפועל חווים בעלי האתרים איטיות בתעבורה. יש לוודא לפני ההתקשרות מהן המגבלות המעשיות של שירות אחסון האתרים.

לסיכום

שירות אחסון אתרים ללא הגבלה יכול לסייע רבות לעסקים המציעים שירותים להיקף נרחב של לקוחות, לעסקים המציעים שירותים זוללי תעבורה, ולעסקים אשר התעבורה לאתר שלהם מתאפיינת בשינויים קיצוניים. בכל מקרה, לפני התקשרות מול ספק אחסון אתרים המציע חבילות כאלו, יש לקרוא את האותיות הקטנות ולוודא את המגבלות בפועל שמתקיימות על חבילת השירות.

פרטי המחבר:
מפריד
צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לענות לכם על שאלות, ולעזור כמיטב יכולתנו. השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם.

מדריכים נוספים בנושא:
מפריד
תודה על פניתך!
נציגינו יחזרו אליך בהקדם
מעונינים להתחיל?

ניתן להירשם עם קוד קופון ASAEL