קלאודוויז-אחסון-אתרים-מומלץ-לוגו

אחסון אתרים בגוגל

לצד ספקים מעולים בעולם של אחסון אתרים מהם תוכלו לרכוש חבילות אחסון שונות ומגוונות, כדאי יהיה לדעת שגם ענקית הטכנולוגיה, גוגל, מציעה שירותי אחסון אתרים לניהול אתר האינטרנט שלכם. אז מתי כדאי יהיה לבחור בשירות אחסון האתרים של גוגל, מהם היתרונות שהוא מציע על פני שירותים אחרים, ואילו חבילות מציעה בהקשר הזה גוגל לקהל הרחב? הישארו עימנו.

אז מהם היתרונות של שירות אחסון האתרים של גוגל?

כל חברת אחסון אתרים טוענת כי היא מציעה שירותים מעולים לקהל לקוחותיה. אולם כשמדובר בגוגל, חברה גדולה ויציבה, עם עתיד ברור ושליטה בעולמות תוכן משמעותיים בהקשרים טכנולוגיים, ההסתמכות עליה בטוחה בהרבה מהתקשרות מול חברות אחסון שעלולות למצוא עצמן פושטות את הרגל עקב אירוע סייבר כזה או אחר.

שנית, גוגל, בדומה לענקיות טכנולוגיה אחרות, מחזיקה את אנשי המקצוע הטובים ביותר בעולם התשתיות, אבטחת המידע והגנת הסייבר, ואלו, מן הסתם, ממשים בקרות איכותיות יותר על תשתיות המחשוב שלה.

כמו כן, גוגל מצהירה על כך שבהתקשרות מול שירות אחסון האתרים שהיא מציעה תקבלו תמיכה מעולה במשך כל שעות היממה. מדובר ביתרון חשוב ביותר, במיוחד לעסקים אשר נסמכים על טראפיק מבוסס קמפיינים, בו התנועה עולה כסף, ולפעמים הרבה כסף, וכל זמן השבתה של האתר הוא זמן של הפסד ברור.

בנוסף, גוגל מצהירה על כך שהיא מנהלת קהילת מתכנתים ענפה ופעילה, ואולי חשוב יותר מכך, דוברת עברית. גם כאן מדובר ביתרון ברור, למי שזקוק לשירותים נלווים שייצרו עבורו ערך מוסף ייחודי בעולם ניהול התשתיות של האתר.

אחסון אתרים של גוגל – אינטגרציה מלאה לכלל השירותים של גוגל

כאשר אתם בוחרים בגוגל כספקית אחסון האתרים שלכם, אתם יכולים ליהנות מאינטגרציה מלאה אל שירותים פופולריים שיותר מסביר להניח שהארגון שלכם או בית העסק שלכם עושה בהם שימוש שוטף. זאת, החל משירותי המייל, הדרייב, הטפסים, הגליונות, השקפים, שירותי הצ׳אט מבוססי הוידאו ועוד ועוד.

אילו חבילות אחסון מציעה גוגל לבעלי אתרים?

גוגל מציעה נכון למועד כתיבת שורות אלו שלוש חבילות אחסון: אחת חינמית, אחת בעלות של 39 ש״ח בחודש, ואחת בעלות של 89 ש״ח בחודש. החבילות נבדלות זו מזו באוסף של פרמטרים, כאשר העיקריים שבהם הם נפח האחסון ונפח התעבורה המורשית לאתר.

לסיכום

כאשר אתם ניגשים לבחור את חברת אחסון האתרים שלכם, מן הראוי יהיה שתשקלו בחיוב גם את אחסון האתרים של גוגל: גוגל היא ענקית טכנולוגית, המציעה שלוש חבילות של אחסון אתרים עבור בעלי אתרים המעוניינים להריץ אליהם אתר. החבילות נבדלות זו מזו בעיקר בהיקף התעבורה ובשטח האחסון המוקצה ללקוח הקצה.

מאחר שגוגל היא גוף עתיר עוצמה ובעל משאבים רבים, גם ניהול התשתיות שלה הוא ברמה גבוהה ביותר, בפרט בעולמות התוכן של תשתיות ואבטחת מידע.

פרטי המחבר:
מפריד
צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לענות לכם על שאלות, ולעזור כמיטב יכולתנו. השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם.

מדריכים נוספים בנושא:
מפריד
תודה על פניתך!
נציגינו יחזרו אליך בהקדם
מעונינים להתחיל?

ניתן להירשם עם קוד קופון ASAEL