קלאודוויז-אחסון-אתרים-מומלץ-לוגו

אחסון אתרים ללא הגבלה

כמו כל שירות שאנו רוכשים ברשת, גם לשירות של אחסון אתרים לצורך ניהול אתרי אינטרנט ישנם כללים ברורים: כאשר אתם רוכשים שטח אחסון עבור הקמת שרת אינטרנטי, לרוב תהיו מוגבלים בנפח האחסון שעומד לרשותכם, בקיבולת תעבורת הרשת שתוכלו לייצר אל האתר או ממנו, ובכמות הדומיינים אותם תוכלו לרשום על אותו שטח אחסון שרכשתם.

בשנים האחרונות אנחנו עדים ליותר ויותר שירותי אחסון שמציעים אחסון אתרים ללא הגבלה. בפועל, מה זה אומר הוא שאינכם מוגבלים בשטח האחסון העומד לרשותכם, אין כל מגבלות על תעבורת הרשת ששטח האחסון שלכם יתמוך בה, וגם תוכלו לרשום מספר דומיינים רב ככל שידרש לכם על שטח האחסון הזה.

בפועל, גם לשירות אחסון אתרים ללא הגבלה ישנם חסמים עליונים, והם באים לידי ביטוי במונח שמקובל יהיה לעשות בו שימוש: שימוש סביר?

אילו היבטים צריך להכיר באשר לאחסון אתרים ללא הגבלה?

הנה כמה סוגיות שכדאי יהיה לשקול לפני שבוחרים באחסון אתרים ללא הגבלה:

  • כמה קבצים מותר יהיה לכם להעלות בפועל לשרת, ובאיזה נפח?
  • כמה שאילתות תוכלו להריץ מול בסיסי הנתונים על השרתים, ומהי מידת המורכבות שלהן? אם נרש יותר לעומק – כמה מן השאילתות תוכלו להריץ כך שזמן המענה להן יארך יותר מ 10 עד 15 שניות?
  • כמה סשנים נפרדים יוכל לפתוח משתמש בודד מול שרתי האחסון האלו?
  • האם מותר יהיה לכם להריץ שירותים עצמאיים, ללא פיקוח, וללא הגבלה – למשל בוטים שתפקידם להציף את הרשת?
  • האם תוכלו להריץ פרוטוקולים המאפשרים העברת קבצים ושיתוף קבצים (יש כאן לא מעט סוגיות טכניות אולם לצידן גם סוגיות משפטיות ובכלל זאת – זכויות יוצרים)

ויש עוד לא מעט היבטים אחרים שתצטרכו לשקול רגע לפני שאתם פונים להתקשר מול חברת אחסון אתרים שמציעה אחסון אתרים ללא הגבלה.

אחסון אתרים ללא הגבלה – למי זה מתאים וכדאי?

כפי שאתם ודאי יכולים לדמיין, אחסון אתרים ללא הגבלה כרוך בעלויות משמעותיות, שכן הוא מציע שירותים בלי הגבלה על שימוש סביר. משאבים כאלו עולים לא מעט לחברה המתפעלת את שירות האחסון, ולכן היא מעמיסה חלק נכבד מן העלויות האלו על רוכשי חבילות אחסון אתרים ללא הגבלה.

נשאלת, אם כן, השאלה למי זה כדאי? ובכן, התשובה היא כפולה: למי שמציע שירותים עתירי תוכן עשיר וכבד, או למי שמציע שירותים לקהלים גדולים במיוחד. בשני המקרים האלו, צפויה תעבורת הרשת להיות גדולה ומשמעותית, ולהשפיע בצורה דרמטית על איכות השירות שהמותג מסוגל להעניק ללקוחותיו.

מדריך: איך להגדיל או להקטין זיכרון RAM לשרת בקלאודוויז [וידאו + צילומי מסך] >>>

לסיכום

שירות אחסון אתרים ללא הגבלה יאפשר לכם להינות מרמה גבוהה מאוד של שירותי אחסון בלי הגבלות בשימוש סביר, לא בתחום שטח האחסון המוקצה לכם, לא בתעבורת הרשת המורשית מן השרת ואליו, ולא בכמות הדומיינים שתוכלו להקים על השרת. יחד עם זאת, כאשר אתם מתקשרים מול שירות אחסון אתרים ללא הגבלה, אל תשכחו לקרוא את האותיות הקטנות.

פרטי המחבר:
מפריד
צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לענות לכם על שאלות, ולעזור כמיטב יכולתנו. השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם.

מדריכים נוספים בנושא:
מפריד
תודה על פניתך!
נציגינו יחזרו אליך בהקדם
מעונינים להתחיל?

ניתן להירשם עם קוד קופון ASAEL