קלאודוויז-אחסון-אתרים-מומלץ-לוגו

אחסון אתרים מנוהל

בכל הקשור לניהול אחסון אתרים, קיימות שתי גישות עיקריות: רכישה של שירות אחסון אתרים מנוהל, ורכישה של שירות אחסון אתרים לא מנוהל. במאמר הזה ננסה להתמקד באחסון אתרים מנוהל, נסביר מה בדיוק כוללים שירותי הניהול הללו שמציעות חברות האחסון, וננסה למפות לאילו סוגי לקוחות מתאים סוג השירות הזה.

מהו אחסון אתרים מנוהל?

במתח הזה שבין עצמאות מלאה על ניהול שרתי האחסון מצד אחד ובין קבלת שירות מהיר, קיצור לוחות זמנים, וביצוע אוטומציה של חלק מפעולות התחזוקה מצד שני – אחסון אתרים מנוהל משתייך לצד השני. למעשה, באמצעות שירות אחסון אתרים מנוהל אתם מקבלים מחברת האחסון שממנה אתם רוכשים את חבילת האחסון, אוסף של שירותים נלווים בתחום התחזוקה. השירותים האלו מאפשרים לכם לחסוך זמן יקר בניהול השוטף של האתר, להימנע מטעויות שונות, ולשמר סטנדרטים אחידים, כאשר מדובר ביותר מאתר אינטרנט אחד תחת אחריותכם.

אילו פעולות תוכלו לבצע באמצעות שירות אחסון אתרים מנוהל?

לאחר שתתקשרו מול חברת אחסון אתרים המציעה שירות אחסון אתרים מנוהל, תוכלו לבצע אוסף של פעולות ניהוליות שוטפות על גבי האתר. הנה כמה מהן:

  • התקנת תעודת SSL להבטחת תעבורה מאובטחת אל ומן האתר.
  • ניהול משתמשים אשר יאפשר לכם האצלת סמכויות בכל הקשור לניהול האתר. אם אתם מנהלים אתר תוכן המכיל קטגוריות שונות, תוכלו לאפשר למשתמשים שונים להיות אחראיים על עריכת התוכן בחלק מן הקטגוריות, ולהגביל את הגישה שלהם לקטגוריות אחרות.
  • קבלת תמיכה מקצועית, בכתב או בטלפון, משירות האחסון, שילווה אתכם צעד אחר צעד ויוודא כי פעולות התחזוקה שלכם מבוצעות בצורה טובה ומותאמת להנחיות.
  • סריקה אוטומטית של האתרים – על מנת להבטיח את הזמינות שלהם, בטיחות הגלישה אליהם, וכן לוודא כי לא נפרצו ולא הושתל בהם קוד זדוני שיוכל לאפשר השתלטות עליהם מרחוק במועד מאוחר יותר.
  • תמיכה בפרוטוקולים מתקדמים ובפרט ב IPv6 – על מנת לאפשר לאתר להציע שירותים מתקדמים לקהלים מגוונים, בלי מגבלות.
  • התקנה של מערכות ניהול תוכן בקליק אחד – מה שיאפשר לכם לקצר את לוחות הזמנים במקרה של התקנת אתרי תוכן רבים במקביל. מקבול התהליכים האלו הוא קריטי לעסק שמעוניין להפוך להיות יעיל, אפקטיבי ולקבל החזר על ההשקעה, בלי להיסמך על כמות גדולה מידי של עובדים או ספקים חיצוניים.
  • בחירה של מיקום השרת מבחינה גיאוגרפית – מה שיאפשר לכם להציע לקהל היעד שלכם חויה טובה ככל האפשר, עם טעינה מהירה של עמודי האתר השונים.

לסיכום

אחסון אתרים מנוהל הוא שירות שיאפשר לכם להפוך את תהליך ניהול האתרים שברשותכם ליעיל, מהיר, ובעל קיבולת גדולה במיוחד. שירותי אחסון אתרים המציעים שירות אחסון אתרים מנוהל, יאפשרו לכם לבצע אוסף של פעולות תחזוקה, בצורה פשוטה, נוחה, ואל מול ממשק משתמש ייעודי, מוכר ומכוון חווית משתמש טובה.

פרטי המחבר:
מפריד
צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לענות לכם על שאלות, ולעזור כמיטב יכולתנו. השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם.

מדריכים נוספים בנושא:
מפריד
תודה על פניתך!
נציגינו יחזרו אליך בהקדם
מעונינים להתחיל?

ניתן להירשם עם קוד קופון ASAEL