קלאודוויז-אחסון-אתרים-מומלץ-לוגו

כמה עולה אחסון אתר

בתוך אוסף השיקולים הגדול שעומד בפני מי שעומד להקים ולנהל אתר אינטרנט מודרני, השיקול המכריע ביותר לגבי הבחירה בספק שירות האחסון הוא המחיר. המגוון הרחב מאוד של שירותי אחסון הקיימים ברשת מציע מנעד מחירים גדול מאוד עבור בעלי אתרים: חלק משירותי האחסון ניתנים בחינם או בעלות של כדולר בחודש, ואילו אחרים יכולים להגיע לעשרות דולרים עבור אחסון של שרת אחד לניהול אתר בודד.

במאמר הזה ננסה לעשות עבורכם סדר, ולהסביר מהם השיקולים והקריטריונים שמשפיעים על מחיר האחסון. אז בואו ניגש הישר לעניין: מה חשוב לדעת לפני שבוחרים שירות אחסון אתרים מבחינת המחיר?

למחירון שירות אחסון אתרים קלאודווייז >>>

תצורת האחסון

לתצורת האחסון ישנה השפעה ישירה על מחיר שירות האחסון. אם מדובר באחסון שיתופי, מחיר השירות יהיה בדרך כלל נמוך. אחסון מסוג VPS, כלומר אחסון וירטואלי שבו מוקצה עבורכם מבחינה לוגית שרת אחסון, אך בפועל אתם חולקים אותו עם מספר מצומצם של שותפים לא טבעיים – יעלה קצת יותר. שירות אחסון ייעודי יספק לכם שרת משלכם,  ואילו שירות אחסון בענן יעשה זאת תוך מיסוך שירותי הקצה שאתם מקבלים.

מיקום האחסון על גבי הגלובוס

בחלק מן המקרים, אחד השיקולים שיניעו אתכם לבחור בשירות אחסון אחד על פני האחר הוא המיקום הגיאוגרפי של שרתי האחסון. לפעמים, תירצו ששירות האחסון ימוקם במדינה בה נמצא רוב קהל היעד המגיע לאתר. בהקשר הזה, למיקום ישנה חשיבות בכל הקשור לקביעת המחיר הסופי של שירות האחסון.

שירותים נוספים שמספק שירות האחסון

מרבית שירותי האחסון מספקים שירותים משלימים על השירות הבסיסי של אחסון האתר: שירותי דואר אלקטרוני, תעודות SSL להבטחת רשת התקשורת אל האחסון, גיבויים, שירותי CDN ועוד. מחיר אחסון האתר, במקרה הזה, יקבע על פי כלל השירותים שביקש בעל האתר לצרוך, ושאליהם נרשם בזמן ביצוע הזמנת השירות.

מדריכים:
איך להתקין תעודת SSL לאתר – קלאודווייז וקלאודפלייר >>>
מיילים בקלאודווייז – מדריך להגדרת Elastic Email ואימות דומיין >>>
איך לגבות אתר ולשחזר גיבוי בקלאודווייז >>>

תמיכה

כמעט בכל סוג של שירות אחסון תקבלו תמיכה במקרה הצורך. השאלה היחידה שנשאלת היא מהי רמת התמיכה שתקבלו. האם הזמינות המובטחת לכם היא מיידית? באילו ערוצי שירות תקבלו את התמיכה הזאת? האם שירות האחסון משאיר כונן מיידי שעתיד יהיה לענות לכם באופן בהול, או שמא תצטרכו להתכתב עם צ׳אטבוט עד שנציג יתפנה אליכם? על פניו, בשגרה, כשהכל עובד היטב, אין כל כך משמעות לשאלות האלו, אולם כאשר אתם חווים תקלה מתמשכת, השירות והתמיכה שניתנים לכם יעשו במקרים רבים את ההבדל בין שירותי איכותי לכזה שהוא לא שווה את התשלום החודשי שהוא גובה.

לסיכום

לשאלה כמה עולה אחסון אתר יש מנעד רחב יחסית של תשובות: בעוד ששירותי אחסון מסוימים יספקו עבורכם את השירות בחינם, אחרים יגבו עשרות דולרים בחודש פר שרת. ההבדלים העיקריים במחירי שירותי האחסון נובעים ממיקום שירות האחסון על גבי הגלובוס, השירותים המשלימים שהוא מספק, רמת התמיכה שמובטחת לכם, וגם מתצורת האחסון עצמה.

פרטי המחבר:
מפריד
צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לענות לכם על שאלות, ולעזור כמיטב יכולתנו. השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם.

מדריכים נוספים בנושא:
מפריד
תודה על פניתך!
נציגינו יחזרו אליך בהקדם
מעונינים להתחיל?

ניתן להירשם עם קוד קופון ASAEL