קלאודוויז-אחסון-אתרים-מומלץ-לוגו

שרתי אחסון אתרים מומלצים

החלטתם שאתם מעוניינים להקים אתר אינטרנט ואתם זקוקים, לצד פלטפורמה לניהול תוכן, תגיות, תפריטים ועמודים, גם לשירות אחסון אמין ויציב, שיאפשר לכם לתפעל את האתר באופן שוטף. יותר מכך, כבר עברתם את המשוכה והבנתם האם מה שנדרש לכם הוא שירות אחסון אתרים שיתופי, שירות אחסון אתרים VPS או שמא דווקא אחסון אתרים ייעודי. ביצעתם את הבחירה הנכונה מבחינתכם, וכעת אתם עומדים בפני דילמה חדשה: איזה שירות אחסון אתרים כדאי לבחור? מול איזו חברה כדאי יהיה לכם להתקשר?

במאמר הזה ננסה לעזור לכם להבין אילו שיקולים צריכים להנחות אתכם כאשר אתם בוחרים שרתים של חברת אחסון אתרים.

כיצד לבחור שרתים לאחסון אתרים?

יש כמה וכמה קריטריונים שכדאי יהיה להתעכב עליהם רגע לפני שאתם יוצאים לדרך ומתקשרים עם חברה לאחסון אתרים:

נתונים טכניים

כמה נפח אחסון מקצה לכם חברת האחסון? האם הוא מובטח לכם? האם האחסון יכול להיות מושפע מן הצריכה של לקוחות אחרים? מהי קיבולת התעבורה המותרת אל השרתים שלכם? מהן יכולות העיבוד של השרתים? כמה דומיינים שונים תוכלו להתקין על האחסון המוקצה לכם? כל אלו, ועוד סוגיות רבות אחרות – הן חלק בלתי נפרד מן ההחלטה אילו שרתים כדאי לבחור כחלק משירות אחסון האתרים לאתרים שלכם.

מהימנות

האם חברת אחסון האתרים מולה אתם רוצים להתקשר היא חברה מהימנה? האם יש לה מוניטין טוב? כמה אירועי אבטחת מידע יש בהיסטוריה הקרובה שלה? איך טיפלה בהם? האם העניקה שירות איכותי ללקוחות שלה בזמן משבר? 

מחיר ותמחור

חברות אחסון אתרים מציעות שלל חבילות במחירים שונים ומגוונים. כמעט בכל חברה תוכלו למצוא את חבילת האחסון שמתאימה לצרכים שלכם. ההבדל בין החברות הוא ביכולת שלכם להתאים כמה שניתן את חבילת האחסון לצרכים שלכם, על מנת לשלם את המינימום האפשרי מבלי להתפשר על הצרכים שלכם. כאשר אתם ניגשים לבחור חברת אחסון אתרים ושרתים שמולם תנהלו את האחסון שלכם, זיכרו לבדוק מהם התנאים המוצעים לכם ועד כמה הם יכולים לשמש תשתית לזמן ארוך מבחינתכם.

למחירון של קלאודווייז אחסון אתרים >>>

לצד המחיר, חשוב מאוד יהיה להבין ששיטת התמחור ברורה ושקופה לכם. למשל, הרבה חברות אחסון אתרים מציעות לכם את חבילות האחסון שלהן בחינם, אולם אתם משלמים עלכך מחיר בפרטיות שלכם ובהעדר הגנה מספקת על התשתיות שלכם. חברות אחרות, למשל, לא יתמחרו כחלק מן החבילה תעודת SSL שחיונית לאבטחת התעבורה מן השרת ואליו.

שירות

על פניו, בימים שבשגרה, סוגיית השירות נראית זניחה ולא חשובה. הרי ביום יום אתם לא אמורים להתקשר מול חברת האחסון, והדברים אמורים להתנהל מעצמם. כעת, דמיינו לעצמכם שאתם נמצאים בעיצומו של קמפיין שיווקי עתיר משאבים. האם העדר זמינות של שירות האחסון יחד עם העדר תמיכה הוא סביר מבחינתכם? ודאי שלא.

המלצות

בסופו של יום, אין תחליף להמלצות של מכרים. אנשים שאתם סומכים על הדיעה שלהם, ושיוכלו להעניק לכם תשובה הגונה לגבי השירות שקיבלו מחברת האחסון שלהם.

לסיכום

כאשר אתם ניגשים לבחור שרתים המוצעים כחלק מחבילת אחסון אתרים, בידקו את הנתונים הטכניים, וודאו כי הם מתאימים לצרכים שלכם. כמו כן, בידו גם היבטים של מהימנות, איכות השירות והמלצות של מכרים על חברת האחסון.

פרטי המחבר:
מפריד
צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לענות לכם על שאלות, ולעזור כמיטב יכולתנו. השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם.

מדריכים נוספים בנושא:
מפריד
תודה על פניתך!
נציגינו יחזרו אליך בהקדם
מעונינים להתחיל?

ניתן להירשם עם קוד קופון ASAEL